Na majd én tudom mit keresek

Nem az én életem






Nem az én életem
(Not My Life)
 


Kattintson a képre!
színes, amerikai-kanadai thriller, 86 perc, 2006 

rendező: John Terlesky
forgatókönyvíró: Paul A. Birkett
zeneszerző: Claude Foisy
operatőr: C. Kim Miles
producer: Kirk Shaw
vágó: Asim Nuraney

szereplő(k): 
Meredith Monroe (Alison Morgan)
Ari Cohen (Steve Morgan)
Michael Woods (Kruegher)
Ellie Harvie (Janet)
Iris Paluly (Dr. Jennifer Prasad)

Alison kiegyensúlyozottan, boldogan él orvos férjével, annak ellenére, hogy szíve beteg, s ezért nem vállalhat gyereket, bármennyire is szeretné. Egy nap autóbalesetet szenved, s a fejét ért ütés miatt furcsa éber látomások kezdik gyötörni: nyomasztóak, félelmetesek és mégis teljesen valószerűek, csupa számára ismeretlen szereplővel. Hogy ne aggassza feleslegesen a férjét, felkeres egy másik orvost, s ettől kezdve az élete rémálommá válik.


FILMÉRT KATT IDE


EZEKKEL A JELSZAVAKKAL VANNAK ELLÁTVA A FILMEK: -elitewarez.hu -elitwarez.hu -csudafilmek.blogspot.com HA NEM MENNE KÉRLEK PRÓBÁLD ÚJRA ÉS NE MÁSOLD A JELSZAVAKAT,HANEM KÉZZEL ÍRD BE FIGYELVE A .-RA IS!!!! Arra kérek mindenkit,ha letölt egy filmet,akkor a filmhez megjegyzésként ÍRJA ODA A MEGFELELŐ JELSZÓT így segítve az oldal többi tagját! Üdv:csudafilm

0 megjegyzés:

Ha nem elég az ingyen letöltési sebesség!