Na majd én tudom mit keresek

Én a vízilovakkal vagyok






Én a vízilovakkal vagyok
(Io sto con gli ippopotami)
 

Kattintson a képre!
színes, magyarul beszélő, olasz akció-vígjáték, 91 perc, 1979 

rendező: Italo Zingarelli
forgatókönyvíró: Barbara Alberti, Amedeo Pagani, Vincenzo Mannino, Italo Zingarelli
zeneszerző: Walter Rizzati
operatőr: Aiace Parolin
jelmeztervező: Luciano Sagoni
producer: Roberto Palaggi
vágó: Claudio M. Cutry

szereplő(k): 
Terence Hill (Slim)
Bud Spencer (Tom)
Joe Bugner (Ormond)
Dawn Jürgens (Stella)
Hugh Rouse (Rendőrkapitány)
May Dlamini (Leone)
Ben Masinga (Jason)

Tom Afrikába szervez szafarikat külföldi vadászoknak. Így nem örül túlságosan fivére megjelenésének, aki önkéntes állatvédő. Slim tönkre is teszi az üzletét, amikor egyetlen lövéssel defektessé teszi testvére dzsipjét. Tom a tóban, a vízilovak közt köt ki. Ekkora sérelem nem maradhat megtorlatlanul, ám a testvérháború helyett közös ellenségük, a kapzsi állatkereskedő és cinkosai ellen egyesítik erőiket.

FÁJLOKÉRT KATT IDE


EZEKKEL A JELSZAVAKKAL VANNAK ELLÁTVA A FILMEK: -elitewarez.hu -elitwarez.hu -csudafilmek.blogspot.com HA NEM MENNE KÉRLEK PRÓBÁLD ÚJRA ÉS NE MÁSOLD A JELSZAVAKAT,HANEM KÉZZEL ÍRD BE FIGYELVE A .-RA IS!!!! Arra kérek mindenkit,ha letölt egy filmet,akkor a filmhez megjegyzésként ÍRJA ODA A MEGFELELŐ JELSZÓT így segítve az oldal többi tagját! Üdv:csudafilm

0 megjegyzés:

Ha nem elég az ingyen letöltési sebesség!